RSS

10 miles en 1 minuut stilte

23 Apr

“Waarom heb jij de 10 miles niet meegelopen, papa?”
Ten eerste, mijn zoon, hou ik niet van asfalt. Het is gewoon oerdom je knieën kapot te lopen op harde ondergrond. Een loper moet zijn zoals zijn geest: soepel en veerkrachtig. (lees: https://yilli.wordpress.com/2006/12/26/vijf-dingen-over-mezelf/)
Ten tweede hou ik niet van zoveel volk.
En ten derde zou ik bij aanvang een minuut stilte hebben gehouden voor Boston. En een uur voor Syrië. En een kwartier voor alle Alzheimerpatiënten. En 5 minuten voor al wie door de crisis werkloos werd. En een half uur voor de alleenstaande ouder die niet meer kan rond komen. En 13 minuten tegen alle hypocrisie van stilstaan voor media-hypes.
Uiteindelijk, mijn zoon, zou ik niet gestart hebben, en zouden ze mij meegenomen hebben als “verdacht individu”.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 23 april 2013 in humor, maatschappij, media

 

Geef een reactie

  • Archief

  • april 2013
    M D W D V Z Z
    « Mrt   Mei »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  •  
